ul. Nowoursynowska 159, 02-776 Warszawa, tel. i fax: +48 22 853 09 28, e-mail: wilw@wilw.waw.pl

  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size
Usterka

Z uwagi na przerwę w dostawie usług telekomunikacyjnych, numer 22 853 09 28 jest tymczasowo nieczynny.

Proszę o korzystanie w tym czasie z awaryjnie uruchomionej linii
22 593 18 87

Zachęcamy również do kontaktu drogą e-mailową: wilw@wilw.waw.pl

 
Uwaga! Ubezpieczenie OC

Szanowni Państwo!

Przypominamy o zbliżającym się terminie zawierania przez Warszawską Izbę Lekarsko-Weterynaryjną polisy ubezpieczenia OC.
Na liście ubezpieczonych znajdą się osoby nie zalegające z opłatą składki członkowskiej lub których zaległość z tego tytułu nie przekroczy 120,00 zł w dniu 26 lutego 2019 r. (data zaksięgowania wpłaty).

Start Zakłady lecznicze dla zwierząt Sprawy bieżące Stanowisko Warszawskiej Rady Lekarsko-Weterynaryjnej w sprawie godzin świadczenia usług przez lecznice i kliniki weterynaryjne

Stanowisko Warszawskiej Rady Lekarsko-Weterynaryjnej w sprawie godzin świadczenia usług przez lecznice i kliniki weterynaryjne

Email Drukuj PDF
Ocena użytkowników: / 1
SłabyŚwietny 

Stanowisko

Warszawskiej Rady Lekarsko-Weterynaryjnej

z dnia 6 września 2018 r.

w sprawie godzin świadczenia usług przez lecznice i kliniki weterynaryjne

 

Warszawska Rada Lekarsko-Weterynaryjnej przypomina o treści stanowiska Krajowej Rady Lekarsko-Weterynaryjnej z dnia 27 lutego 2009 r., w którym wskazano, że lecznice weterynaryjne oraz kliniki weterynaryjne powinny świadczyć usługi lekarsko-weterynaryjne nieprzerwanie w ciągu całej doby, ponieważ – zgodnie z art. 9 ust. 2 i art. 10 ust. 2 ustawy z dnia 18 grudnia 2003 r. o zakładach leczniczych dla zwierząt – lecznica oraz klinika weterynaryjna zapewnia całodobową obserwację i leczenie zwierząt.

Warszawska Rada Lekarsko-Weterynaryjna zwraca uwagę, że nieprzerwane świadczenie w ciągu całej doby usług weterynaryjnych implikuje brak możliwości ograniczenia godzin otwarcia lecznic weterynaryjnych i kliniki weterynaryjnych. Ponadto nieprzerwanego świadczenia w ciągu całej doby usług weterynaryjnych nie zapewnia świadczenie tych usług przez lekarzy weterynarii nieobecnych w lecznicy lub klinice, którzy dopiero po wezwaniu telefonicznym przybywają na miejsce.

Poprawiony: wtorek, 11 września 2018 13:19