Praca z trudnym klientem oraz marketing i PR zakładu leczniczego

W najbliższych miesiącach organizujemy cykl szkoleń rozwojowych zaprojektowanych na  potrzeby lekarzy weterynarii. W pierwszej fazie projektu odbędą się szkolenia dotyczące pracy z trudnym klientem, a także obsługi klienta, PR i marketingu zakładu leczniczego.

W szkoleniach mogą wziąć udział członkowie Warszawskiej Izby Lekarsko-Weterynaryjnej. Koszt szkoleń jest częściowo pokrywany z funduszy Warszawskiej Izby Weterynaryjnej.

„Trudny klient czy trudna sytuacja?”

Pracownicy leczniczych zakładów weterynaryjnych bardzo często znajdują się w sytuacji konfrontacji z właścicielami leczonych zwierząt. Często sam proces leczenia pacjenta jest dla jego właściciela stresujący i trudny, co odbija się na relacjach z personelem zakładu, który bez właściwego przygotowania ulega złym emocjom i nie potrafi asertywnie podejść do sytuacji. Właściwe przygotowanie do konfrontacji z tzw. trudnym klientem czy obsługi trudnej sytuacji może usprawnić komunikację na linii właściciel – personel zakładu weterynaryjnego.

Uczestnicy szkolenia „Trudny klient czy trudna sytuacja?”:

  • zdobywają umiejętności budowania długotrwałej, skutecznej relacji w warunkach zgłaszania zastrzeżeń i trudności ze strony klientów
  • poznają schematy radzenia sobie z nieprzyjemnymi klientami i łagodzeniem trudnych sytuacji
  • opanowują techniki radzenia sobie z zastrzeżeniami i pretensjami ze strony klientów, odmawiania klientowi, gdy zachodzi taka potrzeba
  • zapoznają się z metodami radzenia sobie z „nie” klienta.

Terminy szkoleń:

21.04.2018 (godz. 9.00-17.00) lub

28.04.2018 (godz. 9.00-17.00)

Lokalizacja:

Warszawska Izba Lekarsko-Weterynaryjna

02-776 Warszawa, ul. Nowoursynowska 159, budynek 24, pok. 11

Szkolenie prowadzi trener-praktyk z wieloletnim doświadczeniem zawodowym. Tworzył i realizował autorskie projekty szkoleniowe z zakresu sprzedaży bezpośredniej i obsługi klienta. Pracował m.in. w branży telekomunikacyjnej, w której zagadnienie pracy z trudnym klientem jest kluczowe. Na bazie swoich doświadczeń zbudował autorski i dopasowany do potrzeb konkretnej grupy odbiorców program szkoleniowy z tego obszaru. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego i Collegium Civitas. Master Coach EMCC.

Program szkolenia - Plik w formacie PDF

 

 

 

„Obsługa klienta, PR i marketing zakładu leczniczego”

Marki działające w branży weterynaryjnej podlegają specyficznym uwarunkowaniom prawnym, które regulują zawartość komunikatów i sposób ich emisji. By zapewnić sobie widoczność na rynku muszą jednak informować o swojej obecności – korzystając z legalnych i etycznych środków. Bardzo często nie mają świadomości, jak to robić, by komunikacja była z jednej strony skuteczna, a z drugiej poprawna pod względem prawnym. Szkolenie pn. „Obsługa klienta, PR i marketing zakładu leczniczego” w sposób praktyczny odpowiada na pytanie, w jaki sposób działać w obszarze promocji, by zapewnić widoczność marki i wyróżnić ją na tle konkurencji, a jednocześnie działać zgodnie z prawem.

Uczestnicy szkolenia „Obsługa klienta, PR i marketing zakładu leczniczego”:

  • zdobywają umiejętności budowania marki placówki weterynaryjnej
  • poznają zagadnienia związane z budową marki, działań dozwolonych prawnie, schematów działania „nie wprost”

 

Terminy szkoleń:

12.05.2018 (godz. 9.00-17.00) lub

23.06.2018 (godz. 9.00-17.00)

Lokalizacja:

Warszawska Izba Lekarsko-Weterynaryjna

02-776 Warszawa, ul. Nowoursynowska 159, budynek 24, pok. 12

Program szkolenia w załączniku.

 

Szkolenie prowadzi coach i trenerka, która od blisko dziesięciu lat bada temat satysfakcji pacjentów i pracowników w opiece zdrowotnej. Od lat zainteresowana zarządzaniem i marketingiem usług medycznych. Wspiera coachingowo i trenersko kadrę medyczną i opiekuńczo-leczniczą w rozwoju kompetencji miękkich oraz terapeutyczno-pomocowych. Absolwentka Uniwersytetu Medycznego w Lublinie.

Program szkolenia - Plik w formacie PDF

 

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

 

WAŻNE INFORMACJE:

Uczestnikami szkoleń tej edycji mogą być wyłącznie członkowie Warszawskiej Izby Lekarsko-Weterynaryjnej. Liczba miejsc w grupie jest ograniczona – w szkoleniu jednorazowo może wziąć udział maksymalnie 12 osób. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Warszawska Izba Lekarsko-Weterynaryjna dofinansowuje uczestnictwo w szkoleniach. Koszt uczestnictwa wynosi 185 PLN brutto/uczestnik. Kwota ta uwzględnia dofinansowanie z WILW.

Rejestracja na szkolenia odbywa się poprzez aktywny formularz zgłoszeniowy na stronie www.wilw.waw.pl oraz przez profil WILW na Facebooku.

Terminy rejestracji wraz z opłaceniem właściwej kwoty: najpóźniej na 10 dni przed datą szkolenia (daty poszczególnych szkoleń znajdują się powyżej). Płatności należy dokonywać bezpośrednio na konto:

Fabryka Motywacji Sp. z o.o.

ul. Strażacka 21A 05-123 Chotomów

Nr konta: 55 1140 2004 0000 3102 7659 5697

Tytuł przelewu: WILW + tytuł i termin szkolenia

Faktury VAT: w celu otrzymania faktury proszę o przesłanie danych na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

W razie dodatkowych pytań związanych ze szkoleniami prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 22 853 09 28.