Serdecznie zapraszamy na szkolenie COMVET dla lekarzy weterynarii „Profesjonalna komunikacja lekarza weterynarii z opiekunem zwierzęcia” organizowane we współpracy z Warszawską Izbą Lekarsko-Weterynaryjną

 

📆 DATA NAJBLIŻSZEGO SZKOLENIA: 21.09.2024r. (sobota)

CZAS: 09:00-17:00 (rejestracja start 08:30)

🚩MIEJSCE: Warszawa, Hotel **** Four Points by Sheraton Warszawa Mokotów

👩‍⚕️👨‍⚕️DLA KOGO: Szkolenie dla lekarzy weterynarii

 

✅ Chcesz mieć lepsze wyniki medyczne leczenia i więcej zadowolonych Klientów?

✅ Masz dość konsultacji które nie mają dobrej struktury, trwają wiecznie i po których jesteś zmęczona/y?

✅ Chcesz by wizyty weterynaryjne przebiegały w dobrej atmosferze i by relacja z klientem weterynaryjnym była satysfakcjonująca dla obu stron?

✅ Masz dość skarg i słabych ocen w Google wynikających z nieporozumień w komunikacji?

✅ Marzysz o tym by spokojnie przejść przez trudne rozmowy?

✅ Chcesz wiedzieć jak zbudować zaufanie i długoterminowa relację z opiekunem zwierzęcia?

To szkolenie jest dla Ciebie!

 

📌LINK DO ZAPISÓW: https://comvet.pl/szkolenie-komunikacja-lekarza-weterynarii-z-klientem/

 

Komunikacja jest ważną kompetencją, z którą nie rodzimy się – to umiejętność i wiedza, której możesz nauczyć się i ją modyfikować. Komunikację doskonalimy przez całe życie zawodowe – bo wyzwań jest dużo i cały czas zmieniają się 🚀

 

KORZYŚCI DLA LEKARZA WETERYNARII:

✅ Dowiesz się jak budować trwałe relacje z klientami by podążali za wskazówkami medycznymi, wracali do Ciebie i by relacja była trwała i satysfakcjonująca dla obu stron

✅ Poznasz zasady oraz model komunikacji medycznej dla lekarzy weterynarii Calgary-Cambridge

✅ Poznasz konkretne i skuteczne narzędzia i metody komunikacji w praktyce lekarza weterynarii które usprawnią proces wizyty weterynaryjnej

✅ Dowiesz się jak rozmawiać o pieniądzach i radzić sobie z obiekcjami klienta;

✅ Nauczysz się jak wpływać na emocje i jak świadomie nimi zarządzać w procesie komunikacji i przez cały dzień pracy lekarza weterynarii;

✅ Poznasz sposoby skutecznego radzenia sobie i przećwiczysz w praktyce różne sytuacje wymagające np. rozmowa o cenie, „klient który wie lepiej”

✅ Aktywnie odpoczniesz w komfortowych warunkach i w dobrym towarzystwie, sprzyjającym zdobywaniu nawet najbardziej skomplikowanej i profesjonalnej wiedzy 

✅ W życzliwym i bezpiecznym otoczeniu przećwiczysz strategie, metody i narzędzia tak, że będziesz mógł/mogła użyć ich już następnego dnia w pracy.

 

SPRAWDZONA WIEDZA I KOMPETENCJE TRENERSKIE

Warsztaty są prowadzone wg sprawdzonej metodyki uczenia dorosłych profesjonalistów. Wykładowcy i trenerzy posiadają kilkunastoletnie doświadczenie w prowadzeniu warsztatów i zajęć na uczelniach wyższych zarówno w Polsce jak i za granicą. Trenerzy mają ukończone kursy trenerskie polskie i międzynarodowe oraz certyfikacje trenerów biznesu i kompetencji psychospołecznych pozwalające prowadzić zajęcia wg aktualnej wiedzy uczenia profesjonalistów. Skuteczność potwierdzona w praktyce - w ostatnim roku w naszych wydarzeniach wzięło ponad 490 lekarzy weterynarii w Polsce oraz ponad 692 lekarzy weterynarii w Europie. Prowadziliśmy też zajęcia z komunikacji i współpracy w zespole na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym dla ponad 520 studentów oraz dla studentów weterynarii na Wydziale Medycyny Weterynaryjnej SGGW w Warszawie.

WYKŁADOWCA: lek. wet. Inga Kołomyjska

Lekarz weterynarii i magister ekonomii, absolwentka wydziału medycyny weterynaryjnej SGGW i SGH, Uniwersytetu w Maastricht oraz Centrum Europejskiego UW. Certyfikowana trenerka biznesu i coach, ekspertka w projektowaniu i zarządzaniu procesami rozwojowymi oraz szkoleniowymi. Autorka artykułów i metodyk edukacyjnych. Kierownik badań i badacz potrzeb szkoleniowych. Członkini prestiżowej Międzynarodowej Grupy EACH ds. Komunikacji w Opiece Weterynaryjnej od 2020 roku. Od kilkunastu lat pomaga rozwijać przedsiębiorstwa łącząc wiedzę medyczną, ekonomiczną z doświadczaniem zarządczym i komunikacją. Prowadzi wykłady i szkolenia dla kadry medycznej i weterynaryjnej, specjalizując się w komunikacji, wzroście efektywności i współpracy zespołowej.

 

ZAKRES SZKOLENIA COMVET ©

Moduł 1: Komunikacja lekarza weterynarii z opiekunem zwierzęcia – proces, który możesz oswoić i „rozebrać” na czynniki pierwsze

  • Pułapki i szanse interakcji interpersonalnej w praktyce lekarza weterynarii
  • Komunikacja medyczna dla lekarzy weterynarii – model Calgary-Cambridge

Moduł 2: Zarządzanie sobą i przestrzenią w gabinecie weterynaryjnym

  • Mowa ciała mówi czasem więcej niż słowa
  • Komunikacja niewerbalna ważnym narzędziem w praktyce lekarza weterynarii
  • Praktyczne zasady i techniki komunikacji niewerbalnej w weterynaryjnej praktyce medycznej

Słowa mają moc!

  • Jak rozmawiać, żeby się dogadać. Zasady i techniki komunikacji werbalnej w praktyce medycznej
  • Co robić jeżeli klient się z Tobą nie zgadza –  jak radzić sobie z obiekcjami klienta
  • Wizyty, które trwają wiecznie możesz odstawić do lamusa – jak radzić sobie z zarządzaniem czasem wizyty
  • Zaufanie opiekuna podstawą dobrego wyniku terapeutycznego – jak budować zaufanie i długoterminową relację

Moduł 3:  Emocje. Nie daj się ponieść- tylko daj sobie skrzydła!

  • Emocje są zawsze obecne – z nami i naszymi Klientami – dlatego warto się z nimi „zaprzyjaźnić”
  • Zasady rządzące emocjami
  • Jak wpływać na emocje i jak świadomie zarządzać swoimi emocjami w procesie komunikacji
  • Sposoby radzenia sobie w wymagających sytuacjach komunikacyjnych lekarza weterynarii
  • Emocje Twój największy sprzymierzeniec i przyjaciel

Moduł 4: Dziś prawdziwych „trudnych Klientów” już nie ma? – czyli jak rozmawiać żeby się dogadać

  • Poznasz strategie i techniki komunikacji, jak radzić sobie w wymagających sytuacjach komunikacji z opiekunem w praktyce;
  • Przećwiczysz rożne wymagające sytuacje, m.in.: 
    • jak radzić sobie z obiekcjami opiekuna,
    • jak komunikować się w sytuacji żałoby Klienta,
    • co robić kiedy Klient „wie lepiej”
    • co robić kiedy Klient zaprzyjaźnił się z dr Google
  • Dowiesz się kiedy i jak rozmawiać o cenie usług medycznych by było to satysfakcjonujące dla obu stron

 

Szkolenie „Profesjonalna komunikacja lekarza weterynarii z opiekunem zwierzęcia” jest organizowane we współpracy i z dofinansowaniem Warszawskiej Izby Lekarsko-Weterynaryjnej

DOFINANSOWANIE DLA LEKARZY WETERYNARII

Szkolenia są w specjalnej cenie i dofinansowane dla lekarzy – Członkiń i Członków Warszawskiej Izby Lekarsko-Weterynaryjnej.

SPECJALNA CENA ZA SZKOLENIE dla członków WILW

 EARLY BIRD -> 270*zł (zamiast 1050*zł)

 REGULAR   -> 360*zł (zamiast 1140*zł)

*Specjalna cena opłacana przez lekarza weterynarii – aktywnego/ą Członków WILW, wówczas WILW dopłaca 780 zł do ceny podstawowej za swoich Członków.

Lekarze nie będący członkami WILW opłacają pełną cenę.

 

🖋📆 Szczegóły szkolenia, zasady dofinansowania i zapisy znajdziesz na stronie szkolenia 👉🏻: https://comvet.pl/szkolenie-komunikacja-lekarza-weterynarii-z-klientem/

 

➡Szkolenia mają charakter warsztatowy i praktyczny. Liczba miejsc ograniczona 🚀

🕑Spiesz się - decyduje kolejność zgłoszeń 👉🏻 zapisz się już dziś 👇🏻

📌ZAPISY  

https://comvet.pl/szkolenie-komunikacja-lekarza-weterynarii-z-klientem/

Warszawska Izba Lekarsko-Weterynaryjna

ul. Nowoursynowska 159,
bud. 24, pok. 11,
02-776 Warszawa

Skontaktuj się z nami