Serdecznie zapraszamy na szkolenie COMVET dla lekarzy weterynarii „Profesjonalna komunikacja lekarza weterynarii z opiekunem zwierzęcia” organizowane we współpracy i z dofinansowaniem Warszawskiej Izby Lekarsko-Weterynaryjnej
📆 DATA NAJBLIŻSZEGO SZKOLENIA: 30.11.2024r. (sobota)
⏰ CZAS: 09:00-17:00
🚩MIEJSCE: Warszawa, Hotel **** Four Points by Sheraton Warszawa Mokotów
👩⚕️👨⚕️DLA KOGO: Szkolenie dla lekarzy weterynarii
✅ Chcesz mieć lepsze wyniki medyczne leczenia i więcej zadowolonych Klientów?
✅ Masz dość konsultacji które nie mają dobrej struktury, trwają wiecznie i po których jesteś zmęczona/y?
✅ Chcesz by wizyty weterynaryjne przebiegały w dobrej atmosferze i by relacja z klientem weterynaryjnym była satysfakcjonująca dla obu stron?
✅ Masz dość skarg i słabych ocen w Google wynikających z nieporozumień w komunikacji?
✅ Marzysz o tym by spokojnie przejść przez trudne rozmowy?
✅ Chcesz wiedzieć jak zbudować zaufanie i długoterminowa relację z opiekunem zwierzęcia?
To szkolenie jest dla Ciebie!
Szkolenie z dofinasowaniem dla lekarzy weterynarii członków Warszawskiej Izby lekarsko-Weterynaryjnej!
📌ZAPISY: https://comvet.pl/szkolenie-komunikacja-lekarza-weterynarii-z-klientem/
Komunikacja jest ważną kompetencją, z którą nie rodzimy się – to umiejętność i wiedza, której możesz nauczyć się i ją modyfikować. Komunikację doskonalimy przez całe życie zawodowe – bo wyzwań jest dużo i cały czas zmieniają się 🚀
KORZYSCI DLA LEKARZA WETERYNARII:
✅ Dowiesz się jak budować trwałe relacje z klientami by podążali za wskazówkami medycznymi, wracali do Ciebie i by relacja była trwała i satysfakcjonująca dla obu stron
✅ Poznasz zasady oraz model komunikacji medycznej dla lekarzy weterynarii Calgary-Cambridge
✅ Poznasz konkretne i skuteczne narzędzia i metody komunikacji w praktyce lekarza weterynarii które usprawnią proces wizyty weterynaryjnej
✅ Dowiesz się jak rozmawiać o pieniądzach i radzić sobie z obiekcjami klienta;
✅ Nauczysz się jak wpływać na emocje i jak świadomie nimi zarządzać w procesie komunikacji i przez cały dzień pracy lekarza weterynarii;
✅ Poznasz sposoby skutecznego radzenia sobie i przećwiczysz w praktyce różne sytuacje wymagające np. rozmowa o cenie, „klient który wie lepiej”
✅ Aktywnie odpoczniesz w komfortowych warunkach i w dobrym towarzystwie, sprzyjającym zdobywaniu nawet najbardziej skomplikowanej i profesjonalnej wiedzy
✅ W życzliwym i bezpiecznym otoczeniu przećwiczysz strategie, metody i narzędzia tak, że będziesz mógł/mogła użyć ich już następnego dnia w pracy.
SPRAWDZONA WIEDZA I KOMPETENCJE TRENERSKIE
Warsztaty są prowadzone wg sprawdzonej metodyki uczenia dorosłych profesjonalistów. Wykładowcy i trenerzy posiadają kilkunastoletnie doświadczenie w prowadzeniu warsztatów i zajęć na uczelniach wyższych zarówno w Polsce jak i za granicą. Trenerzy mają ukończone kursy trenerskie polskie i międzynarodowe oraz certyfikacje trenerów biznesu i kompetencji psychospołecznych pozwalające prowadzić zajęcia wg aktualnej wiedzy uczenia profesjonalistów. Skuteczność potwierdzona w praktyce - w ostatnim roku w naszych wydarzeniach wzięło ponad 490 lekarzy weterynarii w Polsce oraz ponad 692 lekarzy weterynarii w Europie. Prowadziliśmy też zajęcia z komunikacji i współpracy w zespole na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym dla ponad 520 studentów oraz dla studentów weterynarii na Wydziale Medycyny Weterynaryjnej SGGW w Warszawie.
WYKŁADOWCA: lek. wet. Inga Kołomyjska
Lekarz weterynarii i magister ekonomii, absolwentka wydziału medycyny weterynaryjnej SGGW i SGH, Uniwersytetu w Maastricht oraz Centrum Europejskiego UW. Certyfikowana trenerka biznesu i coach, ekspertka w projektowaniu i zarządzaniu procesami rozwojowymi oraz szkoleniowymi. Autorka artykułów i metodyk edukacyjnych. Kierownik badań i badacz potrzeb szkoleniowych. Członkini prestiżowej Międzynarodowej Grupy EACH ds. Komunikacji w Opiece Weterynaryjnej od 2020 roku. Od kilkunastu lat pomaga rozwijać przedsiębiorstwa łącząc wiedzę medyczną, ekonomiczną z doświadczaniem zarządczym i komunikacją. Prowadzi wykłady i szkolenia dla kadry medycznej i weterynaryjnej, specjalizując się w komunikacji, wzroście efektywności i współpracy zespołowej.
ZAKRES SZKOLENIA COMVET ©
Moduł 1: Komunikacja lekarza weterynarii z opiekunem zwierzęcia – proces, który możesz oswoić i „rozebrać” na czynniki pierwsze
- Pułapki i szanse interakcji interpersonalnej w praktyce lekarza weterynarii
- Komunikacja medyczna dla lekarzy weterynarii – model Calgary-Cambridge
Moduł 2: Zarządzanie sobą i przestrzenią w gabinecie weterynaryjnym
- Mowa ciała mówi czasem więcej niż słowa
- Komunikacja niewerbalna ważnym narzędziem w praktyce lekarza weterynarii
- Praktyczne zasady i techniki komunikacji niewerbalnej w weterynaryjnej praktyce medycznej
Słowa mają moc!
- Jak rozmawiać, żeby się dogadać. Zasady i techniki komunikacji werbalnej w praktyce medycznej
- Co robić jeżeli klient się z Tobą nie zgadza – jak radzić sobie z obiekcjami klienta
- Wizyty, które trwają wiecznie możesz odstawić do lamusa – jak radzić sobie z zarządzaniem czasem wizyty
- Zaufanie opiekuna podstawą dobrego wyniku terapeutycznego – jak budować zaufanie i długoterminową relację
Moduł 3: Emocje. Nie daj się ponieść- tylko daj sobie skrzydła!
- Emocje są zawsze obecne – z nami i naszymi Klientami – dlatego warto się z nimi „zaprzyjaźnić”
- Zasady rządzące emocjami
- Jak wpływać na emocje i jak świadomie zarządzać swoimi emocjami w procesie komunikacji
- Sposoby radzenia sobie w wymagających sytuacjach komunikacyjnych lekarza weterynarii
- Emocje Twój największy sprzymierzeniec i przyjaciel
Moduł 4: Dziś prawdziwych „trudnych Klientów” już nie ma? – czyli jak rozmawiać żeby się dogadać
- Poznasz strategie i techniki komunikacji, jak radzić sobie w wymagających sytuacjach komunikacji z opiekunem w praktyce;
- Przećwiczysz rożne wymagające sytuacje, m.in.:
- jak radzić sobie z obiekcjami opiekuna,
- jak komunikować się w sytuacji żałoby Klienta,
- co robić kiedy Klient „wie lepiej”
- co robić kiedy Klient zaprzyjaźnił się z dr Google
- Dowiesz się kiedy i jak rozmawiać o cenie usług medycznych by było to satysfakcjonujące dla obu stron
Szkolenie „Profesjonalna komunikacja lekarza weterynarii z opiekunem zwierzęcia” jest organizowane we współpracy i z dofinansowaniem Warszawskiej Izby Lekarsko-Weterynaryjnej
DOFINANSOWANIE DLA LEKARZY WETERYNARII
Szkolenia są w specjalnej cenie i dofinansowane dla lekarzy – Członkiń i Członków Warszawskiej Izby Lekarsko-Weterynaryjnej.
SPECJALNA CENA ZA SZKOLENIE dla członków WILW
EARLY BIRD -> 270*zł (zamiast 1050*zł)
REGULAR -> 360*zł (zamiast 1140*zł)
*Specjalna cena opłacana przez lekarza weterynarii – aktywnego/ą Członków WILW, wówczas WILW dopłaca 780 zł do ceny podstawowej za swoich Członków.
Lekarze nie będący członkami WILW opłacają pełną cenę.
🖋📆 Szczegóły szkolenia, zasady dofinansowania i zapisy znajdziesz na stronie szkolenia 👉🏻: https://comvet.pl/szkolenie-komunikacja-lekarza-weterynarii-z-klientem/
➡Szkolenia mają charakter warsztatowy i praktyczny. Liczba miejsc ograniczona 🚀
🕑Spiesz się - decyduje kolejność zgłoszeń 👉🏻 zapisz się już dziś 👇🏻
📌ZAPISY
https://comvet.pl/szkolenie-komunikacja-lekarza-weterynarii-z-klientem/