Aktualności
List otwarty pracowników Inspekcji Weterynaryjnej
List otwarty pracowników Inspekcji Weterynaryjnej - plik w formacie PDF
Szkolenia na horyzoncie
Praca z trudnym klientem oraz marketing i PR zakładu leczniczego
W najbliższych miesiącach organizujemy cykl szkoleń rozwojowych zaprojektowanych na potrzeby lekarzy weterynarii. W pierwszej fazie projektu odbędą się szkolenia dotyczące pracy z trudnym klientem, a także obsługi klienta, PR i marketingu zakładu leczniczego.
W szkoleniach mogą wziąć udział członkowie Warszawskiej Izby Lekarsko-Weterynaryjnej. Koszt szkoleń jest częściowo pokrywany z funduszy Warszawskiej Izby Weterynaryjnej.
„Trudny klient czy trudna sytuacja?”
Pracownicy leczniczych zakładów weterynaryjnych bardzo często znajdują się w sytuacji konfrontacji z właścicielami leczonych zwierząt. Często sam proces leczenia pacjenta jest dla jego właściciela stresujący i trudny, co odbija się na relacjach z personelem zakładu, który bez właściwego przygotowania ulega złym emocjom i nie potrafi asertywnie podejść do sytuacji. Właściwe przygotowanie do konfrontacji z tzw. trudnym klientem czy obsługi trudnej sytuacji może usprawnić komunikację na linii właściciel – personel zakładu weterynaryjnego.
Uczestnicy szkolenia „Trudny klient czy trudna sytuacja?”:
- zdobywają umiejętności budowania długotrwałej, skutecznej relacji w warunkach zgłaszania zastrzeżeń i trudności ze strony klientów
- poznają schematy radzenia sobie z nieprzyjemnymi klientami i łagodzeniem trudnych sytuacji
- opanowują techniki radzenia sobie z zastrzeżeniami i pretensjami ze strony klientów, odmawiania klientowi, gdy zachodzi taka potrzeba
- zapoznają się z metodami radzenia sobie z „nie” klienta.
Terminy szkoleń:
21.04.2018 (godz. 9.00-17.00) lub
28.04.2018 (godz. 9.00-17.00)
Lokalizacja:
Warszawska Izba Lekarsko-Weterynaryjna
02-776 Warszawa, ul. Nowoursynowska 159, budynek 24, pok. 11
Szkolenie prowadzi trener-praktyk z wieloletnim doświadczeniem zawodowym. Tworzył i realizował autorskie projekty szkoleniowe z zakresu sprzedaży bezpośredniej i obsługi klienta. Pracował m.in. w branży telekomunikacyjnej, w której zagadnienie pracy z trudnym klientem jest kluczowe. Na bazie swoich doświadczeń zbudował autorski i dopasowany do potrzeb konkretnej grupy odbiorców program szkoleniowy z tego obszaru. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego i Collegium Civitas. Master Coach EMCC.
Program szkolenia - Plik w formacie PDF
„Obsługa klienta, PR i marketing zakładu leczniczego”
Marki działające w branży weterynaryjnej podlegają specyficznym uwarunkowaniom prawnym, które regulują zawartość komunikatów i sposób ich emisji. By zapewnić sobie widoczność na rynku muszą jednak informować o swojej obecności – korzystając z legalnych i etycznych środków. Bardzo często nie mają świadomości, jak to robić, by komunikacja była z jednej strony skuteczna, a z drugiej poprawna pod względem prawnym. Szkolenie pn. „Obsługa klienta, PR i marketing zakładu leczniczego” w sposób praktyczny odpowiada na pytanie, w jaki sposób działać w obszarze promocji, by zapewnić widoczność marki i wyróżnić ją na tle konkurencji, a jednocześnie działać zgodnie z prawem.
Uczestnicy szkolenia „Obsługa klienta, PR i marketing zakładu leczniczego”:
- zdobywają umiejętności budowania marki placówki weterynaryjnej
- poznają zagadnienia związane z budową marki, działań dozwolonych prawnie, schematów działania „nie wprost”
Terminy szkoleń:
12.05.2018 (godz. 9.00-17.00) lub
23.06.2018 (godz. 9.00-17.00)
Lokalizacja:
Warszawska Izba Lekarsko-Weterynaryjna
02-776 Warszawa, ul. Nowoursynowska 159, budynek 24, pok. 12
Program szkolenia w załączniku.
Szkolenie prowadzi coach i trenerka, która od blisko dziesięciu lat bada temat satysfakcji pacjentów i pracowników w opiece zdrowotnej. Od lat zainteresowana zarządzaniem i marketingiem usług medycznych. Wspiera coachingowo i trenersko kadrę medyczną i opiekuńczo-leczniczą w rozwoju kompetencji miękkich oraz terapeutyczno-pomocowych. Absolwentka Uniwersytetu Medycznego w Lublinie.
Program szkolenia - Plik w formacie PDF
WAŻNE INFORMACJE:
Uczestnikami szkoleń tej edycji mogą być wyłącznie członkowie Warszawskiej Izby Lekarsko-Weterynaryjnej. Liczba miejsc w grupie jest ograniczona – w szkoleniu jednorazowo może wziąć udział maksymalnie 12 osób. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Warszawska Izba Lekarsko-Weterynaryjna dofinansowuje uczestnictwo w szkoleniach. Koszt uczestnictwa wynosi 185 PLN brutto/uczestnik. Kwota ta uwzględnia dofinansowanie z WILW.
Rejestracja na szkolenia odbywa się poprzez aktywny formularz zgłoszeniowy na stronie www.wilw.waw.pl oraz przez profil WILW na Facebooku.
Terminy rejestracji wraz z opłaceniem właściwej kwoty: najpóźniej na 10 dni przed datą szkolenia (daty poszczególnych szkoleń znajdują się powyżej). Płatności należy dokonywać bezpośrednio na konto:
Fabryka Motywacji Sp. z o.o.
ul. Strażacka 21A 05-123 Chotomów
Nr konta: 55 1140 2004 0000 3102 7659 5697
Tytuł przelewu: WILW + tytuł i termin szkolenia
Faktury VAT: w celu otrzymania faktury proszę o przesłanie danych na adres:
W razie dodatkowych pytań związanych ze szkoleniami prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 22 853 09 28.
Zebranie naukowe PTNW
Polskie Towarzystwo Nauk Weterynaryjnych
Oddział w Warszawie
http://warszawa.ptnw.pl/
https://www.facebook.com/ptnwwarszawa/
zaprasza na zebranie naukowe,
które odbędzie się na Wydziale Medycyny Weterynaryjnej,
budynek nr 24 im. prof. Wiesława Bareja, sala Rady Wydziału Medycyny Weterynaryjnej SGGW, I piętro
02-776 Warszawa, ul. Nowoursynowska 159
Referat
Anatomia kliniczna malformacji Chiariego u psów
w dniu 28.03.2018 r. (środa) godz. 10:00
wygłosi
lek. wet. Norbert Czubaj
z Zakładu Anatomii Porównawczej i Klinicznej, Katedry Nauk Morfologicznych na Wydziale Medycyny Weterynaryjnej SGGW w Warszawie
Eville&Jones - oferty pracy dla lekarzy weterynarii
Plakat informacyjny firmy Eville&Jones z ofertami pracy dla lekarzy weterynarii - plik w formacie PDF
Więcej informacji zamieszczonych jest na stronie internetowej firmy Eville&Jones: www.eandj.co.uk/recruitment
VetForum
Kongres Praktyki Weterynaryjnej VETFORUM
Łódź, 7- 8 kwietnia 2018 r.
Szanowni Państwo,
w imieniu Warszawskiej i Łódzkiej Izby Lekarsko-Weterynaryjnej oraz Interservis Sp. z o. o., tradycyjnie kierujemy zaproszenie do udziału w Kongresie Medycyny Weterynaryjnej VetForum, który stał się ważnym wydarzeniem w kalendarzu spotkań naukowych lekarzy weterynarii.
Podczas sesji „Choroby małych zwierząt” podejmiemy tematykę stosowania i interakcji leków na przykładzie wybranych przypadków chorobowych układu pokarmowego, dermatologii, kardiologii i okulistyki.
Interesująco zapowiadają się pozostałe sesje, w których omówione zostaną choroby aparatu ścięgnowo-więzadłowego u koni, w tym etiopatogeneza, rozpoznanie, leczenie i rehabilitacja; opieka okołoporodowa bydła; okulistyka, gastroenterologia i neurologia zwierząt egzotycznych; postępy w rozpoznawaniu i zwalczaniu zakaźnych chorób świń oraz sytuacje kryzysowe w bioasekuracji łańcucha żywnościowego.
Z przyjemnością będziemy gościć lekarzy weterynarii i studentów doceniających wartość naukową tego wydarzenia, starając się sprostać wszystkim Państwa oczekiwaniom.
Spotkanie Koleżeńskie rocznika 1978 - 1983 Wydziału Weterynaryjnego w Olsztynie
Z okazji 35-lecia uzyskania Dyplomu Lekarza Weterynarii, w dniach 26 -27 maja 2018 roku w hotelu "Alumnat" w Tykocinie odbędzie się spotkanie koleżeńskie.
Przyjazd uczestników do godz.15.00
W programie m.in. obiad, zwiedzanie okolicy z przewodnikiem, uroczysta kolacja i zabawa do białego rana.
Koszt uczestnictwa: 300 zł od osoby.
Wpłaty do dnia 10 maja br., na rachunek:
Andrzej Rumiński
94 1020 1332 0000 1102 0134 2971
tytułem: TYKOCIN
Informacje Andrzej Rumiński tel : 603741406 e-mail: